Vítáme Vás u AaB společnosti pro poradenství

"Stojíme za Vámi za každých okolností"

Kdo je mzdová účetní? Mzdová účetní zpracovává výpočet mzdy zaměstnanců obchodní společnosti. Každý měsíc musí uzavřít podklady pro výpočet mzdy. Provádí výpočty mezd a kontroluje převody bonusů, docházkové systémy a změny osobních údajů. Provádí roční uzávěrku. Po přijetí nového zaměstnance zakládá mzdový list a kompletuje spisy jednotlivých zaměstnanců. Komunikuje se zdravotními pojišťovnami a se okresní správa sociálního zabezpečení ohledně zaměstnanců.

Vedení účetnictví

Naše společnost Vám nabízí zpracování mezd samostatně nebo v kompletu s vedení účetnictví. Podklady pro zpracování mezd dodáváte vždy na začátku dalšího měsíce v elektronické podobě (mailem). Všechny výstupy, které potřebujete pro zaměstnance (výplatní pásky, dobírky mezd, příkazy k úhradě) Vám naše účetní kancelář Plzeň pošle také elektronicky na mail.

Mzdová účetní jedná i s institucemi, jako jsou exekutorské úřady či insolvenční správci, pokud se Vaši zaměstnanci dostali do potíží se splácením svých dluhů.